فاطمه جانمفاطمه جانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

فاطمه جان * نوری از آسمان

شرح حال(دوسال ودوماه وسیزده روزگی)

1394/12/19 19:52
نویسنده : مامان مینو
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه دلگرمی من

این روزهارو سپری میکنیم درحالی که من اصلا متوجه نمیشم چطور صبح شب میشه از بسکه شما ماشاالله فعال و پرانرژی و کنجکاوی! دوست داری به همه چیز دست بزنی و به همه جا سرک بکشی و همه موادو امتحان کنی! طوطی شیرین سخنم! چقدر ماشاالله شیرین زبونی مثل ضبط صوت همه حرفهارو ضبط و بعد تکرار میکنی! تقریبا تو حرف زدن هیچ مشکلی نداری؛ فقط تو بعضی کلمه ها به جای خ،ش می گی مث بشورم یا بشوابم، به الکی می گی آرگایی! این کلمه رو خودت ساختی!!! به جای دیدم میگی دیدیدم و اینو خیلی شیرین می گی!محبت به شکلات هم میگی گیدَه! وقتی جایی میخاره میگی میخارونه!عاشق عمه زهرایی و وقتی اونجا هستیم با هیچ کس دیگه کاری نداری! ماشاالله حس بویایی قوی ای داری و اکثر بوهارو تشخیص می دی! وقتی می خوای پی پی کنی حتما باید برای خودت یه جای مخفی پیدا کنی و خوب تمرکز کنی!تعجب به نقاشی کشیدن خیلی علاقه داری همینطور کتاب خوندن، عاشق شعرهای سی دی چرا و چیه و برنامه های بی بی انیشتین هستی، هنوز قبل از خواب و یکبار هم نیمه شب بیدار میشی و با شیشه شیر می خوری، تو غذا خوردن خیلی بدسلیقه ای و این مامانو خیلی ناراحت می کنه! از بوسیدن متنفری و میگی منو بوس بوسی نکنید و اگر کسی ببوسدت سریع جاشو پاک می کنیزبان خاله میترا و مانی جون رو خیلی دوست داری فکر کنم بیشتر از منعینک غذاتو خودت می خوری البته با یک مقدار کمی بریز و بپاش، شعر آقا پلیسه زرنگه و خوشحال و شاد و خندانم و آهویی دارم خوشگله رو دست و پا شکسته میخونی، تا چشم ازت برداریم یه خراب کاری به بار میاری،از اینکه تو حمام آب بریزه رو سرت بیزاری، ولی عاشق آب بازی هستی حتی با یه لیوان آب! شبها برات مسواک میزنم و شما خیلی دوست داری، ماشاالله پازل دو تیکه ات رو کامل میچینی البته از تقریبا یک ماه گذشته و شاید هم بیشتر،موقع تلویزیون دیدن تمام مدت ایستاده برنامه نگاه میکنی، با عروسک نوزادت مثل من رفتار میکنی پوشک عوض میکنی دعواش میکنی بهش غذا میدی میخوابونیش و خلاصه یه پا مادری براش!

این جملت خیلی دوست داشتنیه: غذا بخورم بزرگ بشم برم مدرسه دکتر نی نیا بشم گیدَه بخرم هم خودم بخورم هم به نی نیا بدم! ای ناقلا!خندونک

خلاصه اینکه این روزهای مامان با شیرینی و سختی های مخصوص خودش میگذره و من شکرگزار خداوندم بابت اینهمه نعمت بی حد و حصر!بغل

اینم آخرین عکس تو زمستان 94

 

پسندها (2)

نظرات (2)

آیداکوچولو
19 اسفند 94 21:59
سلام فاطمه کوچولو تو حتما مهربون ترین دکتر بچه های دنیا میشی
biiitaaa
20 اسفند 94 20:19
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي