فاطمه جانمفاطمه جانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه جان * نوری از آسمان

شیرین کاری های چهارماه اخیر دخترک به روایت تصویر

1394/2/5 17:57
نویسنده : مامان مینو
202 بازدید
اشتراک گذاری

الوووووووووو......

فاطمه در جاروزنامه ای

فاطمه در ماشین ظرفشویی

فاطمه در حال کتاب خواندن

فاطمه درحال دیدن تلویزیون

فاطمه درحال غذاخوردن

وای وای وایفاطمه خودش از فنجون آب میخوره

افرین دخترک ورزشکارم

فاطمه کوفاطمه درحال کمک به مامان

ای ناقلا

دخترک بالانشین

اخم نکن مامان

اینم اخم زیبای دخترک!

مامان نوشت:

ببخشید خونه ما اینقدر شلوغ و پر از اسباب بازیه! اینم از شیرینکاریهای دخترک ماست که نمیذاره خونه پنج دقیقه هم تمیز بمونهخجالت

پسندها (2)

نظرات (3)

بلوط
5 اردیبهشت 94 19:02
سلام نمی دونم با تزیینات و عروسک های زیبای نمدی آشنا هستین یا نه؟! تابلو اتاق کودک، حلقه اسم، گیفت تولد، عروسک و کلی چیزای قشنگ و فانتزی دیگه. نمونه کارهایی که من با عشق درستشون کردم رو تو وبلاگم می تونید ببیند. با قیمت های مناسب سفارش می گیرم
ایدا
5 اردیبهشت 94 19:47
سلام خاله ماشاالله دختره نازی دارید خوش حال میشم به من سربزنید اپم اگر با تبادیل لینک موافقید خبرم کنید
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 14:23
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا