فاطمه جانمفاطمه جانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

فاطمه جان * نوری از آسمان

ولنتاین مبارک!(یکماه و بیست روزگی)

1392/11/28 21:39
نویسنده : مامان مینو
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

هرروز که میگذره شما به چشم مامان زیباتر و دوست داشتنی تر میشی قربونت برم! الان چند روزی میشه که من و شما خونه مامان مهناز اینها هستیم و شبا دور از بابا بهنام میخوابیم چون شما معمولا شبا بدخواب میشی و گریه میکنی و بابا بهنام هم صبح زود میخواد بره سرکار و اگه نخوابه حالش خدای نکرده بد میشه! روز جمعه ای که گذشت روز ولنتاین بود یعنی همون روز عشق ورزی! صبح جمعه دایی محمد که با مدرسه رفته بود اردوی مشهد از اردو برگشت( دایی محمد سال دوم دبیرستانه و رشته کامپیوتر میخونه) و برای شما یه آویز گردنبند آورد که فوق العاده خوشگله و من عکسشو برات گذاشتم

گردنبند سوغاتی دایی محمد

و اما جونم برات بگه که من و خاله میترا از ساعت ده صبح رفتیم بیرون تا برای بابا بهنام هدیه بخریم، اولش رفتیم ستارخان تا از فروشگاه آویده یه جفت نیم بوت که قبلا با بابا دیده بودیم براش بخرم اما بسته بود، من و خاله هم رفتیم نشاط و یه ساندویچ کباب ترکی خوردیم تا مگه اینکه فروشگاه باز شه اما نشد!ناراحت از اونجا رفتیم بازار و کل پاساژ رضا و پاساژ رضای مروی رو گشتیم اما نبود و نشد!گریه

از اونجا که کلی خسته بودیم اومدیم خونه و ناهار خوردیم و من برای شما شیر گذاشتم و دوباره رفتیم فردوسی! و اونجا بود که موفق شدم یه نیم بوت خوشگل برای بابایی بخرم!هورا

بعدم بدو بدو اومدیم خونه و من کلی تزیینات انجام دادم تا بابایی رو سورپرایز کنم! اینم نشونش!!!

ولنتاین من و بابایی

وقتی بابایی درو باز کرد و اومد خونه کلی ذوق زده شد و اونم به من یه تراول پنجاه هزار تومنی هدیه داد و کلیم معذرت خواهی کرد که وقت نکرده بره و برام هدیه بخره!خجالت

یه کار بامزه ای که این روزا انجام میدی اینه که هرچیزی رو پات بندازیمو اونقدر با حرکت دادن پاهای کوچولوت تکون میدی تا از روت کنار بره و اونوقت راحت میخوابی! اینطوری:

فاطمه جانم پتو رو با پاهاش کنار زده

وقتی هم خسته ای یا دل درد داری یا کلافه ای با ناخنهای تیز و کوچولوت صورتتو میچلونی!

صورت زخمی دخترکم

این هم عکسی که همین الان ازت گرفتم

دختر زیباروی من

الهی قربونت برم که شیرینی زندگی من و بابا رو دوصد چندان کردیماچ

پسندها (1)

نظرات (0)